dom två senaste dagarna

Hello boys and girls!
jag har inte bloggat på två dygn så tänkte berätta lite kort vad som hände i går först.
Jag samt amina skulle tälta på en strand som kallas för sgu.
men det blev inte rikigt så
Det spårade, natten spårade ur!


idag bestämmde jag & amina oss för att åka hem till henne i hassela!
Vi åkte buss dit och käkade middag där tillsammans med henne bror.
senare under kvällen drog vi hem till några och kollade på film
när halva filmen hade gått bestämde jag mig för att åka hem till bergsjö igen
Så jag ringde min bror & hans vänner, så att dom fick komma och hämta mig + skjussa hem mig.
det blev också att jag umgicks med dom ett tag.
Nu ska jag snart sova & imorgon ( natt) har jag bestämmt mig för att jag ska sova väääldigt länge.
har trottsallt sovit 8 timmar på 2 dygn!


Peace out!


Kommentarer
Postat av: Sannie

tack så jätte mycket! :)

jo visst! när jag har tid ^^ skicka bara bild till min epost så ska jag se när jag hinner ^^

2010-07-22 @ 23:42:35
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0