Bilder från båten/riga

Hej sunshines!
jag inklusive min familj, plus min brors flickvän åkte till riga i onsdags.
Vi kom hem idag.
det har hänt både roliga och helt sjuka saker under dom här dagarna.
Jag kan ju för det första varna er tjejer för att inte gå själv i riga centrum.
Jag gjorde det, tänkte bara ta en promenad.
När det plötsligt kommer någon som tar tag i mig bakifrån, kommer inte riktigt ihåg vad han sa men han skrattade med typ "gubbröst" & sa något åt stilen hii...
jag tvärvände och började seriöst småspringa tillbaka till hotellet!
Det var en gubbe på 50+ , sjukt äckligt...
På båten igår hände det en lite halv konstig grej också men endå roligt, haha!
jag och liv ( fredriks flickvänn) satt inne vid korridorren av båten, efter att vi precis vart ute och rökt.
Då det kommer en jätte söt kille förbi och börja snacka ryska ?!
han såg jätte bra ut! så det var väll lite synd att jag inte förstod vad han sa, ( han kunde inte prata engelska heller).
Då var det iallafall en annan kille som fick översätta allt han sa till mig fast på engelska och eftersom jag är jätte jätte dålig på engelska så fick liv översätta från engelska till svenska för mig, haha helt sjukt.
Jag hade två tolkar ;)
Han sa iallafall eller han undrade om jag ville ta en drink med honom i baren och sedan dansa med honom osv.
ja han ville helt enkelt lära känna mig,
men vad säger ni är det inte lite svårt att lära känna någon som inte förstår varandras språk?! 
så jag sa "later" och gick därifrån ;)
synd för en sån söt kille, han hade verkligen haft en chans om han åtminstone kunde ha pratat engelska!
Det har hänt så otroligt många olika saker under dom här fem dagarna, och det skulle ta ett tag att skriva allting så därför berättar jag bara det här för er ;)
ni får vara nyfiken helt enkelt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0