Torsdag

hej bloggen!
Först vill jag bara be om ursäkt för att jag inte skrev så mycket igår.
Jag var inte hemma, jag var med johanna och hennes kompisar.
Jag har feber idag, pga att bussen aldrig kom!
Vi stod och väntade på en statsbuss från mig ner till navet i 35 minuter? i snöstorm?
Den skulle gå 02 men kom inte förens kvart i åtta?
Har nog aldrig frusit så mycket om fötterna i hela mitt liv, jag skulle iallafall på¨skolan imorse, klev upp ur sängen och skulle börja göra iordning mig, men när jag rest mig upp, blev det sängen för min del igen!
usch är jätte sjuk :{
Jag tycker att snön kan lugna sig lite nu, det är snöstorm utanför mitt fönster!
Imorgon är det fredag och det betyder, bergsjö<3
Vi hörs senare fucker's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0