Tidig morgon för min del

Hej bloggen!
Jag hade precis skrivit klart morgonens inlägg, sen så när jag tryckte på "spara & publicera" stod det "error"
kul!
Jag får helt enkelt börja om!
Som jag berättade tidigare för er så skulle jag åka till sundsvall idag, så det blev en tidig morgon för mig.
Jag klev upp vid halv nio tiden, för att sedan som sagt åka till sundsvall med min pappa!
Vi blev där hela förmiddagen och vi har precis kommit hem igen.
Just nu sitter jag och väntar på min pojkvän, som jag ska spendera kvällen och inklusive natten tillsammans med!
Jag kan inte direkt säga att jag håller på att bli frisk, jag är väldigt förkyld med andra ord.
Jag får helt enkelt hålla mig inomhus hela helgen så att jag orkar åka till skolan på måndag!
vi hörs lite senare


jag år 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0