Sundsvall!

Hej bloggen!
jag har vart hos min pojkvän hela dagen inklusive en del av kvällen, och har inte haft datorn med mig, det är därför jag inte har bloggat så mycket idag.
Jag sitter just nu i min lägenhet i sundsvall, min pojkvän är också här.
Han ville så gärna följa med, och eftersom jag är så otroligt söt så fick han självklart följa med ;)
Vi har precis kollat klart på en film och även ätit lite mat.
Pappa kommer upp hit på fredag för vi ska nämligen på möte med några männsikor som håller i allt som har med "hsb" föreningen att göra, (alltså min lägenhet där jag bor).
Det är en människa i samma trapp uppgång som mig, som klagar så fort jag rör mig i lägenheten?!
Ringer polisen, säger att jag har fest, polisen kommer, men ingen fest!
Hon ska tydligen vara psykiskt störd också, så då kan man förstå varför hon måste sprida falska alarm.
Nu ska jag mysa med älskling, sedan ska jag sova för imorgon ska jag till skolan!
Pusspuss i love you all guys




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0