sjunde januari

Jag vill börja med att upplysa er om att bilderna på min design är gamla, 1-2 år till och med, men ingen dör väll av det (;
Åkte vid sex tiden imorse till sundsvall, det blev taxi eftersom alla bussar där jag bor var trasiga.
Kom till sundsvall vid halv åtta,  och då åkte hem till lägenheten.
Åkte till skolan vid halv nio, klippt & haft långhårs uppsättningar(sportig,romantisk,rockig,klassisk m.m) hela dagen.
Slutade halv fyra som vanligt, alicia följde med mig hem.
Vi har kollat igenom paradise hotel avsnitt som vi missat, Hon sover här i natt också!
Skola imorn med, sedan åker jag hem till bergsjö (till min pojkvän) blir där hela helgen!
pusspuss
I love you all guys!


Jag och alicia satt och grina floder, när philip var tvungen att välja bort en av sina närmaste vänner!



Alicia on the picture!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0