rest in peace andreas

Vila i frid min älskade vän,
Andreas strömlund du blev bara 18 år, du var allderless för ung för att försvinna från oss nu
Jag har så många fina minnen tillsammans med dig, känns så jävla tomt :'/
Du var han som gav alla en chans och struntade fullständigt i vad alla andra sa och tyckte.
Du gick din egen väg och gjorde det du tycker kändes bäst för dig.
du fanns alltid där för mig, när jag behövde prata.
Alla timmar vi bara pratat igenom allt och ingenting på msn tillsammans , alla kvällar i hudik som vi träffats och vart med varandra,
det enda jag kan hoppas på nu är att allt är en dröm och att du kommer tillbaka till jorden :'(
men jag lovar dig andreas , vi träffas snart igen ! <3
Jag älskar dig min vän!
vila i frid, vi ses på andra sidan<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0