Paradise hotel(måndag&tisdag)

Som ni alla nog har sätt så har jag inte skrivit något om paradise hotel igår, anledningen till det är helt enkelt för att jag inte har haft tid.
Men nu ikväll hade jag tänkt göra det.
igår fick stefan åka hem, därför att kristoffer sov med jackie den natten och dagen efter fick han ett val, valet var att han skulle skicka hem stefan eller jackie.
Självklart valde han stefan eftersom att han är kille själv, och vill vinna spelet.
Ikväll åkte cimon & luiza ut, tråkigt att cimon åkte ut tycker jag.
Luiza bryr jag mig inte så mycket om eftersom hon vart en av deltagarna som har varit där kortast tid.
Nu är det 8 personer kvar i huset, 4 killar och 4 st tjejer.
Jag tror nästan att jag vet vilken som kommer vinna hela paradise hotel, men det tänker jag inte avslöja ännu.
Nu ska jag sova, för imorgon ska jag till skolan!
Puss puss i love you all guys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0