Ni undrar säkert!

Ni kanske undrar, varför jag bloggar och varför jag tycker det är roligt?
Jo det finns många skäl till varför jag bloggar och håller mig ständigt uppdaterad.
jag ängnar i stort sätt en hel del av min fritid till mitt bloggade för att jag tycker att det är kul!
Det kanske inte är så kul för läsarna att bara få läsa om hur enns dag varit och vad man gör/gjort o.s.v, men det är så mycket mer i själva bloggskrivning!
man kan skriva om allt , precis allt!
Även fast jag har fått många knivar i ryggen, och lagt ner det mesta av skrivningen om mitt privatliv.
but i love my readers, and you love me!
Också kanske ni undrar varför jag inte har några kommentarer? jo för jag raderar dom flesta kommentarerna för att det är i stort sätt mest kritik, men det kanske är så när man är avundsjuk?
Men det är klart alla kan inte vara lika som jag är ;)
jag bloggar flera gånger om dagen, och ni kan läsa om allt mellan himmel och jord, nu kanske ni tycker det är synd att ni inte får veta lika mycket av mitt privatliv som ni fick veta förr, men som jag sa tidigare jag har mina anledningar till varför jag slutade med det
But i promisse you, it will come back sometime!




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alltså är det bara taskiga kommentarer du får efter som du har noll.älskad du måste vara

2010-01-15 @ 14:37:43
URL: http://angnettas.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar:alltid lika Härligt att höra att folk är avundsjuk ;)

2010-01-15 @ 14:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0