Första januari 2010

och nu har vi välkomnat det nya året!
idag är det första dagen på året & nyårsafton är avslutat!
Mysig nyårsafton med älskling <3
Idag vaknade vi runt halv elva, vi käkade frukost och nu sitter vi vid tv:n.
Det snöar för fullt ute, vilket är ett - enligt mig.
Jag och fredric åker hem till honom ikväll, datorn är självklart med!


- Beställde precis ett till monroe smycke i guld. En mindre modell, eftersom den förra jag beställde var för stor,
någon som behöver ett monroe smycke i guld, 5mm kula, 10mmlång 1,6mm tjock? säg bara till, jag skänker bort den :)
Hoppas det blir rätt nu då, beställde kula i 3mm, 8mm lång och 1.2 mm tjock, så jag hoppas att den passar .
Ha det bra allihopa,
pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0