All about me


Skvaller & saker ni inte visste om mit och mitt liv.
dock är jag inte öppen om allt för privata frågor.

Ditt namn: Jennifer görlin
Födelseår: 1993
Spelar du något instrument: nej men jag har.
Dina första tankar när du vaknar: åh nej
Är du singel: Nej
Vad heter din morfar och mormor: Jenny & john.
Vilket land kommer du ifrån: Sverige
Låt just nu: Memories - david guetta

Favoritårstid: Sommar helt klart
Favoritdjur: Katt
Favoritartist/grupp: mariah carey
Gillar du när det åskar:  bryr mig inte :P
Vad är syftet för "nej": Nej?
När ska du festa nästa gång: Ingen aning
Vad köpte du senast: kommer inte ihåg.
Hur mycket pengar har du: ungefär 350 000 kr.
Hur svarar du i telefonen hemma: hallå
Hur svarar du i mobilen: mm, aa, hallå
Vem ringde du senast: Mamma
Senast kramat: fredric
Senast pussat: fredric
Sov du ensam inatt: nej
Om nej - vem gjorde dig sällskap: Fredric
Är du kittlig: Ja!
Stjärntecken: Skytten
Äckligaste insekten: spindlar
Vad väntar dig om 10 år: jobb,körkort
Saknar du någon nu: ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0