4 Januari/ klippning

igår hade jag och fredric åtta månader tillsammans, bara massa mys hela kvällen!
Idag vaknade jag runt ett tiden men klev upp klockan halv tre, ha ha förstör hela dagarna eftersom jag sover bort dom.
Endast tre dagar kvar tills skolan börjar igen, vart har lovet tagit vägen ;o det har gått så fort!
Så på torsdag åker jag upp till sundsvall igen.
Jag har inte hunnit med så mycket idag, jag har klippt mamma, toppar, lugg & uppklippt.
nu väntar jag bara på att fredric ska komma hit, så jag slipper sitta här och ha tråkigt ;o
Inget vidare fint väder ute heller, det snöar.
Men ikväll ska jag gå på en promenad och jag har bestämmt mig för att jag ska få med fredric också!
jag får alltid min vilja igenom(A) yes.
pusslovehej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0