2007-2010

2007, 14 år/blond.
Saknar faktiskt mitt blonda hår!
2008, 15 år/Svarthår
hade sjukt långt hår , sommaren 2008!
2009, 16 år/ Brunt hår (löshår!) 
(2010, 17 år (iår)/ svart hår



Min hårhistoria i tre/fyra års tid.

2007,
blondt långt hår, jag hade min orginal hårfärg innan jag blev blond.
jag började lite smått med slingor, och använde silverschampo dagligen.
Plattande ej håret.

2008, Jag tröttnade på mitt blonda hår, så färgade det först brunt sedan svart.
Jag hade fortfarande kvar längden på håret<3
2008 började jag platta håret.
Efter jag vart svarthårig ett tag fick jag en impuls ide och ville bli blond, blekte underhåret , tappade det.
Jag var tvungen att klippa mig.

2009, brunett och löshår. klippte av mig håret till axel kort hår, ångrar skit mycket men var helt enkelt tvungen.

2010, Nu har jag hel svart hår, visst jag har löshår också, det kommer från tajmahal men jag använder det ytterst sällan.
jag har precis klippt mig, och försöker nu spara ut håret och platta det så lite som möjligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0