20- (?!)

Jag ska bara upplysa er alla om att jag inte följde med min familj på den där middagen..
Jag orkade helt enkelt inte, och jag känner mig sjuk!
Så jag tog kvart över fem bussen från stan, träffade även angelina på hudiksvalls busstation:)
Jag var hemma vid sex tiden, och min pojkvän kom hem till mig direkt.
Jag har precis ätit skinkpaj som han kom hit med, hihi världens sötaste! I promise you.
jag har inte ätit på hela dagen, så man blev extra glad eftersom jag faktiskt var hungrig.
Just nu är han i duschen, men han kommer upp vilken sekund som helst så nu ska jag gå och pussa på han!
Imorgon börjar skolan också, så då blir det bussen klockan sex på morgonen (?!)
Det är så kallt ute med, det gillas inte av mig kan jag säga! Står hellre ut med en jätte varm sommardag istället för en fruktansvärt kall 20- gradig vinterkväll!
vi hörs lite senare
I love you all guys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0