12 januari

you should be afraid of what you have if you really want it

Hej bloggen!
Vaknade vid 10 tiden imorse, och jag gick och la mig efter paradise hotel igårkväll.
En kort sammanfattning om hur min dag kommer se ut,

* Skola ,(datorkundskap)
* Shopping
* Sola solarium
* ev. träna med alicia på ego om ja känner mig bättre!
* åka hem till lägenheten
* 22:00 paradise hotel (dubbelavsnitt)!!

+ att jag är sjuk med, så ska försöka  att bli frisk också!

Nej, nu måste jag skynda mig, men vi hörs ikväll!
Pusspuss
I love you all guys

 
                                                                             Ny deltagare i paradise, hans namn är pontus!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0