Snabbt "godnatt" inlägg

Tänkte bara slänga in ett inlägg, och säga godnatt till er allihopa!
jag har iallafall haft en mycket trevlig kväll!
Som jag sa tidigare och som ni alla redan vet åkte jag till norrhassel med johanna ungefär vid fyra tiden,
Nu är klockan strax halv ett och vi ska snart sova!
Jag tar bussen tillbaka till sundsvall klockan sju imorgon, och jag slutar halv fyra som alla andra dagar i skolan alltså.
Jag tar halv fem bussen eller halv sju bussen till bergsjö imorgon!
Jag åker hem till baby då med andra ord, & det ska bli otroligt skönt att få träffa honom, saknar honom grymt mycket!
puss på min älskling & godnatt till alla andra
vi hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0