Pimp my..

Hej bloggen!
Idag vaknade jag runt halv åtta tiden.
Jag klev upp och gjorde mig iordning, fixade håret,sminket,kläderna osv..
Vid halv nio kom jag till skolan,
just nu sitter jag och försöker plugga engelska med sanna&alicia,
Ni vet de där projektet som jag berättade om tidigare "pimp my"
jag & sanna skulle pimpa robyn & fixa kläder,klippa en docka i kortfrisyr osv.
Men idag ångrade vi oss dock, veckan före redovisningen!
duktiga tjejer! ha-ha
Vi ska pimpa sannas mamma, ta före & efter bilder, skriva en text & göra en power point.
Nu hoppas vi på att det blir bra den här gången!
Jag åker till bergsjö ikväll!
Och för en gångs skull ska det bli skönt att få komma bort från sundsvall ett tag.
vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0