på väg...

Hej bloggen!
jag har precis kommit hem till min lägenhet, jag har vart i skolan.
Jag ska allderless strax åka ner på stan och sedan vidare till matfors, där jag sedan byter buss till norrhassel!
Mitt såkallade barndomsställe, det ska bli grymt kul att få åka dit igen och kika lite!
Det var johanna som frågade mig om jag hade lust att följa med henne, eftersom hon bor där.
Så det ska bli jävligt kul om man ska säga det rakt ut!
Jag kommer tillbaka till sundsvall imorgon, så vi hörs då!
sköt om er!


det var inte bara att se vacker ut under hela fotograferingen, det var mycket skratt & många många FINA bilder också ;)
ha ha. här har ni ett exempel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0