Hemma i bergsjö

Jag har precis kommit hem till bergsjö nu, på något sätt ångrar jag att jag åkte till bergsjö.
Om jag hade ändrat mig i tid, så hade det garanterat blivit en helg i sundsvall!
Jag sitter hemma hos mamma&pappa nu,och har precis ätit jätte god mat.
Jag ska nog till fredric ikväll, iallfall som det ser ut just nu.
Jag har hur mycket som helst att göra innan måndag, så vi får se om jag helt enkelt har tid eller inte.
Har hur mycket gammalt plugg som helst att göra klart innan måndag, eftersom jag missat en hel del.
nu ska jag packa upp sedan ska jag duscha!
vi hörs ikväll
pusspuss


En bild från när jag var liten, så söt! mjaow kissekatten! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0