Dagen...

Hej bloggen!
Jag har vart i skolan dag, var med på min fjärde idrottslektion sedan vi började i ettan
Jag är duktig!
Inte för att jag tkr att det är tråkigt eller oviktigt att träna, det är helt tvärt om! Men idrott i skolan, kom igen?
Det blev middag med johanna på kvällen hemma hos mig, sedan åkte vi ner till stan för att sola solarium, testade bling den här gången, riktigt nice kan jag ju säga!
Brun som aldrig förr nu!
Jämför man två bleka och bling så krävs det 2-3 solningar på två bleka för att bli lika brun av 1 gång på bling!
So nice...
Jag har precis tagit ett varmt och skönt bad, rakat benen och användt en ansiktsmask osv..
Jag börjar Klockan halv ett imorgon, med andra ord har jag alltså sovmorgon!
Det gillas utav mig, och alla andra med eller? Men det jag faktiskt ogillar just nu är den här vintern!
ge mig sommar nu! Jag är less på att det ska vara så kallt ute & all denna snö,
Sommar & sol vill iallfall jag ha!
Nu blir det plugg/film & sedan blir det sängen!
Godnatt babe's
Vi hörs imorgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0