Begravningen

jag glömde berätta en sak för er igår!
Jag har letat en frivillig person som ville klippa sig, i ungefär en vecka nu.
Jag skulle egentligen haft min klippmodell på torsdag v.9, alltså nästa vecka.
Men igår ställde alicia upp som min klippmodell,
Jag toppade,klippte upp & fixade till hennes snelugg.
Hon var jätte nöjd,  det är alltid lika kul att höra =)
Idag var det begravning för min morbror & hans fru, kl 10:00
Jag har precis kommit hem därifrån, & jag har även hunnit med att hämta ut mina leopardskor som jag beställde.
Måste bara få säga att erik käck gjorde mycket bra i från sig idag, han spelat jätte bra & han är grymt duktig!
Nu ska jag duscha sedan åker jag hem till fredric
Finns alltid på mobilen
Vi hörs ikväll!


alicia patriksson<3



Kommentarer
Postat av: Isabella

jaa MIN erik är den bästa älsklingen man kan ha. :)

2010-03-01 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0