Paris hilton's My New BFF




Hej allihopa! tänkte börja med att säga godmorgon, eftersom jag inte har hunnit blogga någonting idag.
Jag sitter och kollar på "Paris hilton's My new BFF", och är inne på min andra hela timme nu!
Trodde faktiskt aldrig att det skulle vara så bra som det faktiskt är !
När jag var mindre var paris min förebild.
jag ville bli som henne, se ut som henne & vara som henne!
men det ändrades med tiden, nu ser jag bara henne som en big fake typ, men det är nog enbart för att hon blev känd genom sin rika pappa.
Hon har iprincip inte gjort någonting för att bli så känd som hon är.
men jag gillar faktiskt den här tv-serien!
Hur bra som helst, har ni inte sett den så lova mig att ni gör det en dag!
nu ska jag konsentrera mig på tvn 1 timme till
vi hörs senare my sunshines!
Puss&kram
I love u all guys!


Kommentarer
Postat av: Mischa

paris hilton är ful :p

2010-08-15 @ 14:12:05
Postat av: sunnie

håller med, men hon kan vara underhållande :p

jennifer, när blir det nya outfits?<3 :)

2010-08-15 @ 14:13:35
Postat av: amandadenbästa!

sv; självklart kan jag göra det, super roligt ju :).

men vill du skicka någon bild eller så? :)

eller lägga ut på bloggen så jag kan kopiera!

BIGHUG!

2010-08-15 @ 15:35:27
URL: http://eatmyshiet.blogg.se/
Postat av: amandadenbästa

[email protected]



min kontakt mail :)

2010-08-15 @ 15:51:15
URL: http://eatmyshiet.blogg.se/
Postat av: rumpis you know

kollade oxå genom den serien, haha vissa gånger garva man så jävla hårt för dom är så besatt av henne xD en liten smal blondin som är som alla andra fast med pengar :P

2010-08-15 @ 16:23:36
URL: http://rumpiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0