onödig bussresa!

Hej!
Idag klev jag upp 05:30 för att ta bussen till sundsvall från bergsjö 06:15.
När klockan var 06:14 ser jag bussen åka förbi mig (?!)
Om jag hade vart en minut tidigare så hade jag alltså hunnit med bussen!
Jag gick iallafall hem igen, min pojkvän låg och sov så jag fick väcka mamma.
Jag tittade lite snabbt i busstidstabellen & såg att det gick en buss 06:55 till hudiksvall som var framme 07:45 & 08:15 gick det en buss från hudiksvall till sundsvall.
Så då var det vara att skynda sig ut igen och springa ner till busstationen för att åka en ungefär 2½-3 timmars bussresa, så här på morgonen!
Vilken rolig morgon jag har haft eller vad tycker ni ?
Inte direkt kanske, iallafall kom jag fram till sundsvall vid tio tiden,
Möte upp sanna på skolan och vid halv ett hade vi lektion.
Det som var onödigt med denna bussresa är att när jag kom till skolan fanns det inte något som jag kunde göra, eftersom alla hade gjort sina ansiktmasker på förmiddagen och jag kom försent ( på eftermiddagen ) så fick jag helt enkelt bara sitta och vänta på att lektionen skulle ta slut.
Ni ser? helt onödigt, när jag lika gärna kunde sovit vidare hemma i bergsjö & fått en dags länge helg!
Nu ska jag göra middag och städa!
vi hörs senare


gammal bild från januari -10


Kommentarer
Postat av: egzona

vad bra, jag lägger in pengarna så fort jag kommer hem ifrån skolan. tack så jättemycket, behöver verkligen den till på lördag :)

2010-08-31 @ 11:34:52
URL: http://shxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0