Modellkarriär

Jag är 16 år, och modellkarriären är alltså dubbelt så svårare för mig än för en tjej som är 18+.
Eftersom jag är minderårig så är det svårare för mig.
dom flesta fotografer tar bara emot 18+ och lika så är det för olika modelljobb.
Hemsidan www.modellbilder.se tar endast emot modeller som är 18+, alltså inte sånna i min ålder.
Jag brinner väldigt mycket för det här, och drömmer om att bli modell.
Så jag försöker iallfall redan nu när jag är så pass ung, även fast jag vet att det bli lättare för mig om 1½ år när jag är 18 år.
Jag får ofta höra från folk att jag borde sattsa på modellkarriären, att jag borde bli modell o.s.v
Och jag vill absolut, men det är inte det allra lättaste.
I promise u
Det behövs så mycket för att kunna gå långt i en modellkarriär!
Man måste vara stark, ha väldigt bra självförtroende, längden & åldern HAR betydelse!
But..one day i want to succeed!!

YOU can if you just want!

Det var allt från mig :)
Puss&kram


Megan fox, hur vacker som helst.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0