If you are a bitch, i can be a bitch.

Som jag skrev:

folk tar visst åt sig ;)


Jo nu ska jag förklara för dig varför jag har valt bort dig som vän.
För det första så väljer man sina vänner, och i mitt liv finns det inte plats för falska, tyvär.
Jag är inte ute efter att ha en "vän" som går bakom ryggen på mig?!
och du lilla vän, allt handlar faktiskt inte om dagens ämne: fotografering.
Fick höra så fruktansvärt mycket saker som du gjort bakom min rygg fast vi vart nära, nära vänner.


jag vet att du försöker vara som dom flesta andra och söker dig ett "bloggbråk" för att få lite extra status men tyvär är jag inte av den typen, så du lyckades inte så bra här, men lite uppmärksamhet fick du iallafall! skönt va? :)

så nu är jag färdig, hoppas du förstår nu!
sånt här är bortkastad tid!






Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju fan du som är falsk!

2010-08-24 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0