Beautiful blogger - award

Jag fick denna blogg-award av sötaste frida, tack så mycket! :)

När man får denna ska man kopiera av bilden och lägga den på sin blogg, länka till den bloggare som man fått awarden av, skriva 7 intressanta saker om sig själv och skicka vidare till 7 andra bloggare.
hur enkelt som helst, med andra ord! :)

Jag skickar vidare award till dessa sju bloggare!
*Liv
*Sannie
*karolina
*Therés
*Frida F
*Melissa
*Nathalie


Sju saker om mig:
1. att bli fotograferad, är ett av mina största intressen!
2.jag älskar att hålla på med hår, men det vet ni ju eftersom att jag går frisör
3.I love shopping ;)
4. Jag hatar spindlar
5. Jag tycker att gröt är äckligt.
6. Jag har varit på en idol-audition
7. när jag var liten ville jag inget hellre än att vara med i lilla melodifestivalen, sökte även in men kom inte vidare.







Kommentarer
Postat av: M.Nathalie Svensson

Tack så mycket gumman! :) Vad glad jag blir!! (: <3

2010-08-17 @ 18:40:54
URL: http://missaangel.blogg.se/
Postat av: Melissa

Taaack gullig du e! :) :)

puss&kram!

2010-08-17 @ 22:27:32
URL: http://only-me-missan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0