Två dagar försenad uppdatering!

hej babe's
Nu är det två hela dagar sedan jag uppdaterade mig här på min blogg.
Jag ber om ursäkt för det, men jag har lite mindra tid nu för tiden ;)
Idag har jag vart i skolan ( nästan som vanligt med andra ord.)
Jag åkte hem 16:25 till bergsjö, och var hemma vid sex tiden..
Jag börjar bli smått irriterad på våran (skönheten's) matte lärare också!
Mer än hälften av klassen har en IG varning i matte, och om det är så många som inte klarar matten fullt ut så måste det ju vara något fel på läraren?
Sparka henne, sluta själv eller låt oss få en ny mattelärare
Så vi slipper plugga matte över sommarlovet!
Inte det roligaste kanske, är det sommarlov så ska man ha sommarlov inte plugga upp ämnen som man inte klarar fullt ut pga en fucking lärare...
nu ska jag dra!
vi hörs när vi hörs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0