Snabb update! =)

hejhej!
Jag har inte alls gjort så mycket idag, försöker vila upp mig så att jag är riktigt frisk tills på fredag då jag och min pojkvän åker ner till gävle på en helg-weekend.
Sitter just nu och kollar på en rent ut sagt skit film tillsammans med min pojkvän, vi är ensam hemma också och det gör inte saken bättre, hade mamma vart hemma så hade jag ju kunnat vart social med henne eftersom min pojkvän är helt inne i filmen.. ha-ha.
jag kan ju upplysa er alla om att jag har städad mitt rum idag, rensat ur min garderob.
två stora sopsäckar med kläder som jag absolut inte vill ha
Jag och fredric har också varit ute och gått en lång promenad.
Mer än så har jag inte gjort idag så jag har inte så mycket att berätta om!
funderar på att sova nu men ska försöka vara uppe en liten stund till iaf och hålla min pojkvän sällskap!
Vi hörs imorgon!:)
I know u love me (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0