Scandic CH


Jag och fredric tog tåget ner till gävle 13:34, vi kom fram dit och checkade direkt in på vårt hotell.
Vi gick till centrum och började shoppandet!
och det blev faktiskt en hel del saker, för både mig och honom:)
Middag på en jätte fin resturang och på kvällen mys med film.

Vaknade vid åtta tiden på morgonen, gick ner till hotellets resturang och åt frukost.
Direkt efter det började vårat shoppande igen.
Middagen blev på hotellets egna resturang och solning av solarium efter maten.
21:15 gick vi på bio, filmen var ok.
Jag fick även en plats bredvid världens världens make-up fjortis, lite halv tjock brud med snö vitkajal runt ögonen.
Smått kaxig med, hon var med en kompis(?!) också, vet inte om det därför hon ville leka "stor".
Jag gjorde inget, ville skratta men skippade det också, bruden var max 96-95:a.
Lite liten för att fixa bråk, eller vad säger ni?
aja vi skippar det här samtals ämnet nu!
Efter bion blev det yttligare mys med film på hotellet :)


Frukost vid nio på morgonen, sedan blev det packning för fullt!
Utcheckning från hotellet 11:30.
Tåget skulle gå 12:15, men det kronglade som vanligt så vi fick sitta och vänta på nästa tåg som skulle rulla in,
det andra tåget gick då alltså 17:15.
Vi var hemma i bergsjö kl åtta på kvällen.
Jag packade upp och packade ner nya saker, därför att jag skulle åka tillbaka till sundsvall direkt på måndags morgonen.



Bilder från hotellet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0