Godmorgon sunshine's!

Jag har precis duschat, användt den dagliga ansiktmasken osv,
Hur skönt som helst efter att man har vaknat och klivit upp ur sängen! håller ni inte med mig?
Pappa står ute och grillar inför middagen ikväll, min kära mamma ska precis boka en frisör som ska färga mitt hår!
Imorgon åker jag hem till sundsvall igen, och på måndag har jag en fotografering kl 12:00!
och som ni har läst tidigare här i min blogg så ska min kära vän alicia vara min assistent ;)
mer än så tänker jag inte avslöja än!
Äntligen lite nya bilder också, eller vad säger ni?
Förstår verkligen att ni längtar efter att få se nya modell bilder på mig ;)
nu ska jag packa sedan ska jag ta en lång promenad!
vi hörs ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0