Film kväll med pojkvännen

hej söta läsare
Just nu sitter jag hemma med min pojkvän, vid mammas dator dock.
Internet funkar inte för tillfället på någon av mina tre datorer, suck.
Så jag får helt enkelt slänga in ett snabbt inlägg här istället!
Liv är på väg hit och ska skjussa hem oss till min pojkvän för att hämta några saker och sedan åka hem till mig igen.
Hon är för tillfället chaufför till min bror, hans kompisar inklusive min pappa.
Dom ska på krogen, men hade jag fått tyckt till där så hade min bror fått gå och lägga sig, han var redan rejält full och klockan är bara 10 nu.
nu ska vi åka
men vi hörs senare



En jätte fin bild på min brors flickvän (liv)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0