Dålig update, i know!

Kul att allt försvann nu det jag precis skrev, jag tar det lite kort istället!
Jag har varit jätte dålig på att uppdatera mig här dom senaste dagarna, men det ska det absolut bli ändring på!:)

Jag klev upp strax före 10 tiden imorse, jag hade sovmorgon och började då alltså klockan 12:30.
tog ett varmt och skönt bad, använde den dagliga ansiktsmasken *so jennifher style*
Sanna kom hit vid 11 tiden, vi stekte i solen och sedan tog i bussen till skolan vid tolv tiden.
Det är ju så himla fint väder ute, våren är äntligen på väg!
Man får riktig sommarkänsla av denna värme! det är så underbart, håller ni inte med mig?!:)
Jag har varit med alicia hela kvällen, vi träffade även christian, andreas(?!) anders(?!) jaja, kommer inte riktigt ihåg vad han hette, plus en brud till.
Vi var både i stan och i skönsberg, vid nio tiden åkte alicia hem till söråker & jag gick hem till mig.
Nu ska jag sova så att jag orkar kliva upp klockan sju imorgon, eftersom jag ska till skolan!
Vi hörs imorgon, godnatt alla söta läsare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0