16:56

                    -han är min vän-

Nu är klockan snart fem och jag har precis kommit hem från stan.
Alicia & markus följde med mig hem en stund men dom har åkt nu.
Idag hade vi sovmorgon och jag vaknade utav att sanna ringde mig vid 09:50 tiden.
Hon kom hit strax efter det och vi åkte till skolan vid tolv.
Vi fick även veta idag att vi inte får ha någon i klassen (våran egen) som färgmodell v.17.
Så nu har jag världens panik och måste hitta en färgmodell fort! Självklart är det gratis!
någon frivillig kanske?
Hör av er på min mail om ni är intresserade!
eller så kommenterar ni detta inlägg!





Kommentarer
Postat av: Katarina

Om det krisar så får du höra av dig, jag har ändå inget för mig :)

2010-04-22 @ 11:20:26
URL: http://katarinalonnberg.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna Edström

Om du inte har hittat nån annan som ska vara din hårmodell så skulle jag gärna vilja vara det ;) Kram på dej min vän

2010-04-24 @ 09:36:28
URL: http://johannae.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0