Städning halv elva på en vardagskväll!

Att koka kaffe är inte riktigt min grej!



jag kan ju börja så här klockan är nu 22:07, Jag är en riktig kaffe älskare!
Johanna ska snart komma hit på besök och då tänkte jag koka kaffe, som jag tydligen var otroligt dålig på.
Jag lämnade kaffet på spisen och gick till datorn igen för jag hörde att det var ngn som skrev på msn.
jag är borta från spisen ungefär 2 minuter, jag hör hur det pyser och låter, springer dit och det ligger kaffe över hela köket.
det här med kaffe är inte rikigt min grej, F*TTA, så nu var det bara att städa halv elva på kvällen, inte det roligaste kanske men har jag något val? nej precis.
ha en fortsatt trevlig kväll alla!



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0