Hissar & Dissar



Min pojkvän
, han är bäst.
Han finns alltid där och han förgyller mina dagar, han gör mig 100% hel.

 

Min linje (frisör-johnbauer) Bästa skolan, bästa linjen! Man vill verkligen dit varje dag, det är otroligt kul att få gå en linje som man verkligen brinner för och har intresse för.

 

 

Sundsvalls statsbussar, 1an mot Alnö är alltid försenad, den kommer alltid sist in till navet av alla bussar, man kan få vänta upp till 10 minuter innan den dyker upp, detta suger och det måste ske en förändring! Skärpning alla busschaufförer!

  

Hårsnoddar på benen, det är så otroligt fult och omodernt. Hårsnoddar ska sitta i håret inte på benen!






   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0