Sista dagen på året..

Idag är det nyårsafton, alltså sista dagen på året.
Here we come 2010!
Vaknade hos baby vid elva tiden imorse, Åt frukost och så, sedan åkte vi hem till mig.
Jag har precis duschat, gjort en ansiktsmask, rakat benen osv, och vi ska snart äta mat!
Friterad fläskfilé & friterade strips, efterrätten ska jag och fredric göra!
och det blir så klart friterad banan med vaniljglass! mums.
Förövrigt har vi inte gjort så mycket mer idag än att suttit vid tv:n och kollade på audition från idol 2008, repris dock! men roligt att kolla på igen,
Nu blir det mat!
See you soon!

Klockan är nu halv nio, jag och älskling sitter i köket och spelar kort, datorn är så klart med! Jag och älskling ska snart ut på en promenad & så blir det nog tolv slaget här hemma hos mig.
nu ska vi fortsätta, ni hör mer av mig och min kväll senare!
pusspuss
måste bara tillägga att min pojkvän är bäst, puss på han , hihi =)

...Och nu eftersom klockan är 12, vill jag bara säga gott nytt år & önska det nya året välkommen!
2010, blir ett av dom bästa åren i mitt liv!
Ha en trevlig nyår allihopa, för det ska jag ha!
Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0