Julafton 24 december 2009

Först kanske man ska önska alla en god jul & en trevlig dag/kväll! så det börjar jag med att göra.
God jul alla! idag vaknade jag upp med älskling hemma hos mig runt 10 tiden, måste bara tillägga att igår gjorde jag och fredric ett pepparkaks hus, mycket snyggt måste jag säga!
Idag vid tolv tiden gick jag ut och träffade sara, nu ska jag duscha och fixa innan alla gäster kommer,
vi hörs senare!


- Nu har vi öppnat alla julklapparna under granen! Jag är mycket nöjd med mina fina presenter!
kl tre kollade vi på kalle anka ( en tradion) helt onödigt tycker jag, eftersom dom bara visar samma program varje år, vid fem tiden åt vi den goda maten, dock åt jag bara köttbullar m. potatis sallad , mer behövdes inte i min mage!
Nu är klockan kvart i åtta & jag ska vänta på fredric som kommer sedan efter han firat jul med sin familj klart.

Mina julklappar

* Pengar i massor, ( ME LIKE, nu blir det mycket shopping på lördag :D)


* Guld klocka

* Björn axen plattång


* En vit fleece jacka

* STOR leopard tavla
(ej leoparden på bilden)
*Tjock puderborste

*Ldb body lotion

* Nivea body sett
* Smink
* Smycken
* cloetta chokladask
* Sandwitch maker
* Body butter + Shower cream
* Different design
* Strumpor

m.m




Kommentarer
Postat av: angnetta

bortskämd? :S

2009-12-28 @ 18:54:47
URL: http://angnettas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0