Ansiktsmask

Jag sitter just nu med en ansiktsmask, jag tänkte ge er lite tips och ideér om just den hudvården.
Jag brukar ha en ansiktsmask 1-2 gånger i veckan, mer behövs inte.
Ansiktsmask har man för att få bort smuts, döda hudceller och det ger huden lyster!
Det finns olika ansiktsmaskar för olika typer av hud.
Har du en väldigt torrhy, finns det ansiktsmask som du kan köpa på olika affärer, hm & kicks tillexempel.
du behöver inte alltid göra dina ansiktsmask själv.
Jag brukar använda ansiktsmaskerna från hm, dom är rätt billiga och man har dom i ansiktet 15-20 minuter, huden blir mjuk och en ansiktsmask bygger på att återfuktahuden så att du får en jämn och fin hy.




Men kom ihåg, använda det minst en gång i veckan för att alltid hålla ansiktet fräscht!

så nu har jag berättat hemligheten om hur jag kan få min hud så len & fin utan finnar och annat!

det var allt från mig, 


         




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0