Lista

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Tror inte det. 
Varit kär: Jag är kär.
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Ja, fast det tror jag alla människor vart någon gång.
Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Flera gånger, när jag var mindre
Brutit ett ben? Nej.
Gjort nåt du ångrar? Absolut.
Hoppat Bungee Jump? Nej.
Ljugit för någon du tycker om? Yes
Ätit en hel tårta? Nej
Gjort bort dig offentligt? Flera gånger

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Nej.
Fått ditt hjärta krossat: Nej.
Hur många barn vill du ha i framtiden: har redan två stycken, så allt från 2 till max 4 barn.
Har du några husdjur?: Nej
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade precis fått mitt andra barn, så firade födelsedagen med bland annat mina små flickor :)
Vilken tid vaknade du idag: Klockan 10:30
Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag sov.
Någonting som du längtar till: att få vara med under mina barns uppväxter, & se hur dom växer samt utvecklas :)
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ingenting
Vad lyssnar du på just nu: Musik
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja,det tror jag

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Jennifer margareta elisabeth
Stjärntecken: Skytten
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Bergsjö c-skola
Gymnasie: John bauer i sundsvall, Frisör
Högskola: -
Hårfärg: Mörk lila
Långt eller kort hår: Långt
Längd: ca 168 cm
Piercings: Naveln samt öronen.
Tattoos: Revbenet & foten
Höger eller vänster: Höger.
Operation: Halsmandlarna
Sporten du spelar: Ingenting

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting.
Dricker du: Ingenting.
Är du på väg att: Åka till solarumiet & sola.

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Jag har två döttrar, men vill gärna ha en son i framtiden.
Vill du gifta dig: Ja, kanske det
Karriär i åtanke: Bli polis :)

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Ja det gör jag, om jag inte hade gjort det hade jag aldrig vart den jag är idag.
Mirakel: Allting har en mening.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0