Torsdagen den 24 nov, Besök på förlossningen

Hej!
Jag har inte hunnit uppdatera här så mycket, och anledningen till det är för att jag har haft fullt upp.
Igår var vi in på förlossningen, pga att jag haft kraftiga värkar från 00:15 ( natten till torsdagen) tills igår på dagen höll dom i sig.
Det kom en värk och efter 11 minuters mellanrum så kom det en till värk, sedan kunde det bara gå drygt 2 minuter så hade jag nästa värk.
Jag kände barnets sparkar betydligt mindre också.
Så vid två tiden ringde vi till förlossningen som sa att jag skulle komma in på en gång.
Så vi åkte in med detsamma, dom mätte sammandragningarna samt lyssnade på barnets hjärtljud.
Dom gjorde en vaginal undersökning på mig för dom trodde att öppnings arbetet hade startat, så då kollade dom om livmodertappen var påverkad & om jag som sagt hade öppnat mig.
men varken livmodertappen var påverkad och jag hade heller inte öppnat, så någon bebis blev det inte ännu.
efter besöket på förlossningen fick vi åka hem.
Natten tillbringades hos min pojkvän, mysigt :)♥
Idag har vi vart på stan,hos frisören samt på föräldra utbildningen som denna gång handlade om anknytning & relationer till sitt barn.
-
just nu är jag skit trött, så nu ska jag bada & sedan krypa ner i min säng & se på film!
Vi hörs mera, när jag som sagt orkar uppdatera :)
Puss&kram sålänge!
/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0