Mitt hjärta är beräknad den 23 november♥

Hej!
Idag har jag varit på inskrivning på MVC.
Förlossningen var beräknad den 13 december, på min 18års dag som jag berättade för er tidigare.
Nu har jag fått ett nytt datum, & det är den 23 november.
Jag kommer förmodligen få ännu ett nytt beräknings datum på det stora ultraljudet som jag har den 5 juli.
Som jag sa tidigare, jag har känt på mig att mitt lilla hjärta kommer i november & inte i december :)

Dagens lilla inköp:
Hur fin som helst!♥
Jag längtar så himla mycket efter dig mitt hjärta!!

-
Puss&kram/J

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis!:) är också beräknad den 23 november:) få se vems som kommer ut först:D

2011-07-21 @ 23:38:26
URL: http://lubelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0