Skolan går frammåt!

Hej allihopa!
Just nu sitter jag i skolan, jag slutar halv fyra & tar 16:25 bussen hem eftersom jag bor i bergsjö igen :)
Jag hade 3 ig varningar ( eventuellt 4 st )
Det var i ämnerna arbetsmiljö och säkerhet, svenska B, Psykologi A samt idrott(ev.)
Idag fick jag reda på att jag fixat G i Svenska B & arbetsmiljö & säkerhet.
Det känns jätte skönt att bara plugga upp Pyskologi A nu till G, sedan ligger jag inte efter längre :)
Nu ska jag fortsätta plugga
Vi hörs kanske senare :)
Ha det bra allihopa!
Puss & kram









Kommentarer
Postat av: Lovisa

jättefin bild o blogg :)

2011-01-13 @ 17:20:57
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAH FAN vad dålig du är. IG varningar på gymnasiet är ju bara patetiskt.

2011-01-13 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0