Fuck u right back :)



Kan ni tänka er att en "vän" till mig har kommenterat all skit osv på min blogg?
Det har nu kommit fram, och det visade sig vara en såkallad "vän" till mig & även en gemensamvän mellan mig & liv. ( min brors flickvän )
Och grejen är den att vad jag kan komma på så har vi ingenting otalat till varandra?
Det var faktiskt lite komiskt när jag även igår fick ett sms av min "vän" det stod " Hej :) vad gör du? ♥ "
Känner du dig träffad? ja men visst.
Leave me alone now :)
& du föresten DRA ÅT HELVETE!
du måste vara nå jävulst avundsjuk på mitt liv


 
Jag tycker att det var smartast att göra ett inlägg om detta istället för att skapa
konflikter IRL osv och jag tror nog detta tar hårare också, nu när hela min omgivning vet om vem du är och vad som har hänt!
Du har inte många vänner alls, varför inte bara vara rädd om dom du har?
och det värsta av allt tycker jag är att jag stötar dig, du kommer till mig när du mår dåligt osv.
Och jag har ALLTID funnits för dig.
vad fick jag tillbaka?
En massa skit kommentarer som dessutom var anonyma..












Kommentarer
Postat av: Frida Nilsson

helt rätt, stå på dig ;) Vi tar dom när det är dags (y)

2010-11-17 @ 11:10:59
URL: http://fridilin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah, patetiskt !

du vågar ju ändå aldrig ta något i verkligheten ! bra jobbat jennifher (Y)

2010-11-18 @ 09:55:52
Postat av: Anonym

feg människa som inte ens visar alla kommentarer, visstja, glömde, du vill ju inte att andra ska se hur du är !

2010-11-19 @ 08:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0