solresan 2012!

Som ni alla vet sov jag över hos alicia i natt.
Vi åkte hem till mig direkt på morgonen och fixade oss här innan skolan började.
Vi hade sovmorgon idag som alla andra tisdagar, underbart att få sova lite extra även på veckorna!
Jag och alicia har planerat lite inför våran solresa 2012!
Vi ska åka på en studenresa några veckor före innan vi tar studenten!
som det ser ut just nu ska vi åka till alanya och som alla vet ligger det i turkiet!
Det är ett väldigt varmt land & vi ska bo där på hotell 1-2 veckor.
Låter inte det härligt? jag förstår att ni är avundsjuk.
Jag och alicia längtar redan även fast det är 1½ - 2 år kvar, men tiden går fort :)
Vi slutar första året nu i juni även fast det känns som vi gått bara 2-3 månader.
jaja, det är iallfall bestämmt nu att jag och alicia åker utomlands någon gång i maj 2012!
bara hon och jag dessutom, det låter väll härligt eller hur ? :D
Vi måste nog skaffa en privat guide annars finns det risk att vi tappar bort oss bland alla turkar ;o
ojoj..;)
vi hörs senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0