Förlåt för dålig uppdatering!

Först vill jag be om ursäkt för min dåliga update..
Jag kom till sundsvall igår vid fyra tiden och orkade helt enkelt inte blogga när jag kom fram.
Jag gick direkt till bling och solade när jag kom fram i sundsvall, tillbaka till den dagliga solningen igen<3
Just nu sitter jag i skolan och har hantverks teknik, men eftersom jag är klar med allt inom det ämnet, så har jag tid över till att blogga och uppdatera mig här!
Ikväll ska jag umgås med maja, Känna på hennes bäbis mage ska jag göra med :)
Hon och hennes hundvalp kommer förbi hos mig när jag slutat skolan.
Efter det besöket ska jag plugga inför proven på fredag, sjukt nervös inför dom.
Ig på proven = ig på betygen, så nu måste jag klara det här!
Vi hörs senare




Funderar även på att beställa hem dom här, visst är dom snygga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0