Dålig uppdatering p.g.a..

Hej allihopa!
Jag har tyvär inte haft tid & ork för att blogga dom två senare dagarna.
Jag är jätte sjuk, så jag blev t.o.m hemma från skolan idag.
Vilket är jävligt synd eftersom vi har den där 50 poäng's kursen i två veckor nu.
Och är man borta lilla minsta så har man en stor chans till ett ig...
Men jag har feber osv, och det funkar inte att gå till skolan då.
Nu ska jag gå & lägga mig igen.
Tänkte bara skriva det här & uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv!
puss&kram alla söta.
vi hörs när vi hörs!


 Första skoldagen igår föresten!
Så nu är det bara två år kvar i skolan
:)
Och det var jätte kul att träffa alla sötnosar igen efter en hel sommar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0