nyårslöftet?

håret är hel svart nu, fick bort de sista av färgen i pannan(hårfästet)
sitter nu i sundsvall, jag ska städa & packa för imorgon är det sista dagen i skolan för i år!
Det blir bergsjö i tre veckor framöver, kommer alltså tillbaka till sundsvall den sjunde januari.
känns som jag har allt för mycket att göra just nu, så det blir ett kort inlägg idag.
funderar även stark på att lägga ner rökningen, & alltså dumpa ciggen. jag vill börja träna & komma igång med solningen mer än vad jag redan gör, det är så dyrt också pengarna bara drar iväg.
I och för sig så solar jag rätt mycket redan och har faktiskt blivit brun (;
men rökningen gör så man blir allmänt äcklig tycker jag, jag är väldigt noga med vad jag äter, hälsan och kroppen.
Rökning påverkar ju en hel del, + att man får gula tänder av det.
Så vad blir nyårs löftet, att sluta röka kanske ? :)
Ha det bra, vi hörs snart igen!



niklas tycker även att jag och vinnaren jessica från big brother har lik heter i varandra(utseende), hm kan det stämma ?

               





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0