Blev ett besök på akuten/förlossningen

Hej!
Imorse blev det ett akut besök på akuten/förlossningen.
Sedan igår kväll har jag haft kramper & hårda smärtor i magen.
Kändes som jag skulle rent ut sagt dö, jag har aldrig haft sådär ont.
Kändes som att jag skulle vika mig dubbel av smärta!
Min mamma trodde att det var förvärkar eller något dylikt, så hon bestämde att vi skulle åka in.
& fort gick det där inne, jag fick åka rullstol från akutmottagningen till förlossningen i full fart.
Dom tog urinprov samt blodtryck på mig & dem gjorde ett vaginalt ultraljud samt ett vanligt ultraljud.
Allting var bra!
barnet mår jätte bra.
Det läkaren kunde se var att muskelaturen var överansträngd.
Jag hade alltså överansträngt mig & måste vila.
Detta kan förekomma om man har sex,bär tunga saker eller tex bara går för fort.


Kram/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jävlarns vilka boobs du fått hunnie! ;)

Nu är det snart dags, jag sitter här på Malta och håller tummarna :) <3

2011-08-10 @ 13:23:11
URL: http://www.nattstad.se/phiwado

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0