Tisdag 27/3

Hej! =)
Nu har jag beställt min balklänning, äntligeen :D
Kollar även efter en studentklänning men har inte hittat den perfekta ännu ;)
Min studentmössa har kommit, så vi ska inom dom närmaste dagarna åka till sundsvall för att hämta den!
för övrigt så har jag vart sjuk sedan i torsdags, mollie började få feber på fredagen men nu så börjar det gå åt det rätta hållet, känner mig mycket piggare nu jämfört med dom tidigare dagarna.
Blev en lugn utgång i lördags med mina nära också, vilket kanske inte var så smart val utav mig eftersom jag var sjuk & hade feber, så det fick jag lida för dagen efter då det blev dubbelt så värre än vad det någonsin varit. haha
Var över ett år sedan nu som jag gick ut, så det var roligt! :)
Som ni kanske märker så bloggar jag aldrig längre, har inte tid med det då jag håller på med mitt körkort för fullt.
& mycket snart är det klart också :D
Skönt!
Nu ska jag fortsätta kika på lite studentklänningar sedan ska jag mysa ner mig med sambon i soffan & kolla på världens bästa serie, the vampire diaries♥
-
Sköt om er!
Puss/Jennifer
-

Provade föresten att bleka tänderna hemma för någon dag sedan.
Hittade nå skit på internet som inte alls funkade som det stod att det skulle, haha!
Men det blev faktiskt lite skillnad, det trodde jag seriöst aldrig att det änns skulle bli :P
men man måste ju prova någon gång ju!
Fler som provat Whitelight's tandblekning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0