jag älskar dig ♥

Först vill jag börja med att tacka dig älskling, tack för all den värme & kärlek som du ger mig, tack för all stöttning som du gav mig under hela min graviditet, förlossningen och tiden efter.
Jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är tillsammans med denna fina människa!
Du har fått mig att förstå vad riktig kärlek är och vad den innebär.
Tack mitt hjärta för att du ser mig som den jag är och älskar mig för den jag är.
-
Vart har du varit i hela mitt liv, älskling? En dag fanns du bara där, vi började prata & jag kände genast att denna människa kan jag öppna mig för, med dig kan jag verkligen vara mig själv!
Han lyssnar verkligen på allt jag har att säga.
Vi började umgås allt mer & mer,
Efter en tid hade gått berättade du hur du kände för mig & vilka känslor du hade för mig. & vad kunde jag säga om inte lika tillbaka.
Du har fångat mitt hjärta philip, & jag är minst lika kär nu som i början av vårat förhållande, om inte mer!
-
Älskling, kommer du ihåg första gången vi träffades? Tallinresan i sommras? När vi var på furuvik med dina vänner? Den där kvällen/natten/morgonen i den där stugan " ute i ingenstanns" som jag kallade det för? haha! och allt annat som vi gjort tillsammans.
all tid som vi spenderat tillsammans & alla minnen som vi delar.
Vi delar många,många fina minnen tillsammans fast vi bara vart tillsammans i 8 månader.
Du är den rätta, jag vet att du är den rätta för mig. Men vad som än skulle hända så har du och komma alltid att ha en stor plats i mitt hjärta som bara är din.
Jag har aldrig trott på något som heter "föralltid" men jag kan säga att nu gör jag det, jag vet vad äkta kärlek är, för det har DU visat mig.
Jag älskar dig påriktigt philip & jag vill alltid dela mitt liv tillsammans med dig.
Jag är din så länge du vill vara min♥
-

Jag älskar dig, förevigt!♥

Kommentarer
Postat av: Malin mamma till Savannah

Det var jättefint skrivet:)<3

2012-02-13 @ 00:03:25
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/
Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Sån underbar header, så fin!!

2012-02-15 @ 15:38:38
URL: http://juliawlindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0